versturen ven goederen naar mali

  • aminata

    kan iemand mij vertellen hoe ik vanaf amsterdam spullen kan opsturen naar een dorp in mali?zelf ben ik er nog nooit geweest maar wil toch het een en ander naar toe sturen.Is er misschien een organisatie in amsterdam waar ik terecht kan?

    groet,Aminata.

  • Daniel

    Hallo U kun via Parijs bij contaires bedrijven spulles naar elke dorp in Mali verzenden.Ik doet in tonen van 200 liters.Het kost €100 en binnen 1 en1/5 mand de ontvanger kan spulles ophalen of op de adresse gebracht worden.Ik ga zelf in augustus naar mali en in april ga ik naar Parijs oom de spullen te verzenden.U kan alles versturen.Geen douane kost .U betald verzenden kost en alles in.Als U meer informatie will Ik kan mijn telefoon aan door geven via een mail.

  • aminata

    Hallo Daniel

    Bedankt voor je reactie,ik heb het reeds geregeld en het komt helemaal goed.Zelf wil ik ook heel graag naar Mali en hoop na het regen seizoen er naar toe te kunnen gaan.Ik reis heel veel door west afrika maar nog niet naar mali en Senegal.Dus dat wordt een combiatie reis.Ik heb het goed uitgezocht en weet waar ik terecht kan.Hoop je nog een keer persoonlijk te spreken.

    Aminata

  • ina

    hallo,

    Ik ben al lang op zoek naar een manier om goederen naar Mali te sturen. Ik hoor graag hoe dat moet via Parijs.

    Neem a.u.b. contact met me op.

  • a.saounera

    Hallo U mag via dit e-mailadres een berichte sturen of bellen naar dit nr 0643225766.Vriendelijk groeten

  • a.saounera

    Hallo U mag via dit e-mailadres een berichte sturen of bellen naar dit nr 0643225766 voor meer infos.Vriendelijk groeten