Stichting ?HAHELETE

  • Anatomius

    Stichting HAHELETE heeft een nieuwe site

    HULP VOOR MALI , Omdat helpen helpt!!

  • Dolinda

    Hallo jongens, veel sucses met jullie aktie op 18 September bij de Tuinen van Appeltern.

    Ik hoop dat jullie veel geld bij elkaar krijgen om alle spullen daar te krijgen.

    Groetjes,

    Dolinda

  • mies

    Goed zo HA ,HE, LE en TE

    Twee containers vol met schoolmaterialen en ziekenhuisinrichting.

    En niet te vergeten de ambulance.

    Goed initiatief.

    Heel veel succes.

    Mies en de keinder

  • D.Fransen

    Hallo Jongens,

    Wat een SUPER avond zaterdag bij de tuinen van Appeltern.

    Een geweldig optreden van Angelica en later op de avond van Arno Kolenbrander.

    En dan de FANTASTISCHE veiling door Stan van de Dobbelsteen die toch mooi meer dan € 5250 heeft opgebracht voor jullie projecten in Mali.

    Ik heb op mijn werk ook nog wat geld bijeen gebracht en dit zal ik naar jullie banknummer overmaken.

    Jullie zouden er een jaarlijks festijn van moeten maken!!!

    Sucses.

    Groetjes,

    D.Fransen95@gmail.com

  • Leo

    Benefietavond grandioos succes

    De benefietavond in de tuinen van Appeltern voor stichting HAHELETE zijn een succes geworden.

    Ruim 100 gasten werden welkom geheten en die hebben een geweldige avond gehad.

    Ontvangst door Hans,Herman,Leo en Theo samen met Maja Kleijn en een gast uit Mali de heer Niakite Bandiougou met daarbij een drankje en een lekker welkomst hapje.

    Nadat alle gasten aanwezig waren werden we in de glazen zaal verwend met een heerlijk Afrikaanse maaltijd en een optreden van Anglica.

    Daarna zijn we naar de vaste planten tuin gegaan, waar we werden verrast met een heerlijk dessert en heeft Herman een kleine toespraak gehouden en de heer Niakite Bandiougou aan iedereen voorgesteld waarna de heer Niakite Bandiougou ook een toespraak heeft gehouden en zijn werkzaamheden heeft uitgelegd aan de aanwezige mensen.

    Daarna zijn we naar de Wintertuin gegaan voor de veiling, en dit was een geweldig succes onder leiding van veilingmeester Stan van de Dobbelsteen met assistentie van Wout Boonstoppel.

    Er is maar liefst €5775,- bijeen gebracht voor onze projecten in Mali, echt GEWELDIG.

    Na de veiling zijn we met zijn allen naar de Orangerie vertrokken waar Arno Kolenbrander een spetterend optreden verzorgde waarbij de hele zaal mee zong en dansten.

    Deze geweldige avond duurde tot in de kleine uurtjes en iedereen was laaiend enthousiast en stelde voor om dit een jaarlijks terug kerend evenement te maken om het ziekenhuis en de school in Mali te blijven ondersteunen in hun voortbestaan.

    Ook werd gevraagd het banknummer langer open te houden omdat er spontaan acties door onder andere een school en een paar lokale artiesten werden aangeboden.

    Wij namens stichting HAHELETE danken iedereen die heeft meegewerkt om deze avond tot dit grandioze succes te maken, ook natuurlijk onze gasten hartelijk dank voor uw bijdrage en wij vonden het een eer u te mogen ontvangen.

    Nogmaals dank en tot een volgend keer.

    Hans.Herman,Leo en Theo